"..."

No cześć ♥


Phoebe przyszła pokazać nową fryzurę (jej aktualny wygląd zobaczycie na trzech ostatnich zdjęciach, włosy są ciut krótsze i bardziej pocieniowane niż na poprzednich), nowe ciuchy i nowe ciałko - w końcu dostała obitsu!
Jak dla mnie wygląda ślicznie c: ♥ 
No i wygląd bloga też nieco się zmienił, ale to raczej nie jest jego ostateczna wersja :P

A blogger tak strasznie niszczy jakość zdjęć, że aż mi przykro, kiedy na to patrzę... No cóż, nic na to nie poradzę, mogę tylko powiedzieć, że dla lepszego efektu można sobie kliknąć w zdjęcie.
╮(︶︿︶)╭






Pobawiłam się trochę przy obrabianiu zdjęć~




Kocham te buciki!





Do zobaczenia w następnym poście!
///Może ktoś chce zobaczyć konkretnie jedną z moich lalek? Jakby co to dajcie znać w komentarzu~
Yuuko/Phoebe/Marshall///

Komentarze

  1. Ahhhh wreszcie! Nowe ciuchy ta? Usoo. Ty wiesz na co jak czekam.... Ship it! Chce to zobaczyć! He he coś czuję że jak mój Matty przyjdzie to stanie się swatką :3 If you know what I mean ( ͡° ͜ʖ ͡°) i wygląd taki szary trochu. Nie pasuje mi do takiego kolorowego świata lalków xD A i chce pooglądać Marshalla. Fakty o Marshallu!!! Yep! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmhm to może w następnym poście fakty i o Marshallu i o Phoebe (ona w sumie jest pierwsza w kolejności do tego XD). A co do shippu... To może Matthias niech to załatwi, ja poczekam XD.
      Ej mam wizję jak Matt i Phoebe knują coś razem hahah~

      Usuń
    2. Przestaniesz łaskawie czytać mi w myślach? xD

      Usuń
    3. Wiesz, że tego nie kontroluję XD

      Usuń
    4. To jest straszneeee. Wgl jeszcze 80 dni!
      A teraz przenieśmy się na fb a nie spam xD Jak zawsze xD

      Usuń
  2. Ja chcę taką pościel <3
    Phoebe jest śliczna i wig nie wygląda u niej na takiej złej jakości jak wszyscy mówią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościel z English Home, kocham ten sklep, jest piękny ♥ a ta pościel idealnie nadaje się na tło.
      Wig jest naprawdę świetny jak na stockowy. Tylko miejscami rzadki i ogólnie jest uszyty specjalnie do dwóch kitek (w końcu to Miku, duh!), ale mi to nie przeszkadza :3 do tego gładziutki i gęsty, ideolo~

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Phoebe Time!

Arrival #3