Taaak

No cześć~

Nazbierało mi się trochę zdjęć w tym miesiącu, to sobie pomyślałam, że je tu wrzucę.

Mam nowy aparacik, dopiero się uczę jak wykorzystywać te wszystkie funkcje, żeby zdjęcia wyglądały jak najlepiej.
Hmmm, jeśli będę systematycznie dodawać posty, to zauważę postępy/częste błędy.
Zobaczymy!

Jakby ktoś miał jakieś rady, to ja chętnie posłucham ♥

11.11






26/27.11 (dzisiaj)


Najnowszy lokator potrzebuje ubranek!



No to trzeba uszyć~



Spodenki gotowe...


No popatrzcie na tego przystojniaka... Coś nowego na górę też potrzebuje!


Jesienny golfik :3

I ostatnie zdjęcia... robione w okolicach 1:30, więc przy sztucznym świetle... No wiem, że takie rzeczy to się robi w dzień, ale wena mnie natchnęła wiecie jak to jest, jak się poczeka na następny dzień, to może już jej nie być! I chyba nie jest najgorzej... Najlepiej wyglądają w powiększeniu~






Tyle Marshall'a, a co z dziewczynami?
A no siedzą sobie na półkach.


Phoebe


i Yuuko


No to teraz wspólne~



To tyle na dziś, trzymajcie się ciepło w te chłodne, jesienne dni, do następnego!

Komentarze

  1. Wreszcie coś u ciebie widzę! Laleczki jak zwykle piękne <3 Natchnęłaś mnie wiesz? Może i u mnie niedługo coś wyjdzie? Matthias się niecierpliwi i ciągle mnie gnębi za te lekkie "wakacje". Co do tej bluzki... Udało ci się ją ściągnąć czy ją rozprułaś? Wolałabym tą pierwszą opcje bo jest naprawdę prześliczna <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! No czekam na post, dawno nic Twojego nie czytałam! A bluzkę udało mi się ściągnąć bez psucia jej, materiał jest wystarczająco rozciągliwy ufuf~

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i lalki, Yuuko to zdecydowanie moja-twoja ulubienica! Ale Marshallek na zdjęciach cudnie wyszedł, tak naturalnie i przystojnie ;) Warkoczyki Phoebe są po prostu zjawiskowe, sama je zaplotłaś czy ktoś Ci pomagał? Coś się szykuje na Święta? :3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno u Ciebie nie byłam, widzę, że i ktoś nowy przybył :3
    Marshall jest przesłodki, zwłaszcza w tej stylówce <3 Czekam na więcej jego zdjęć, bo zawładnął moim sercem *-*
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"..."

Arrival #3

~~~